Gra Piątka

Symbol: 84871
Dostępność: Średnia dostępność
89.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 789244580 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
11.99
  • Paczkomaty InPost 11.99
  • Kurier 16.99
Więcej o produkcie
Waga
0.628 kg

Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla. Gra składa się z dwóch rund, w czasie których każdy z was będzie musiał stworzyć skojarzenie dla każdej z pięciu par kości. Za każde takie skojarzenie otrzymacie 1 punkt, chyba że nie zostanie ono zaakceptowane przez pozostałych graczy. Ale uwaga! Jeżeli uda wam się stworzyć takie samo skojarzenie jak któryś z waszych przeciwników, otrzymacie za nie aż 2 punkty. Wielkie umysły myślą podobnie!

Znajdź skojarzenia

i stwórz połączenia! Co może pasować do drapieżnika i sawanny? Lew, gepard, a może krokodyl? Baśń i woda? Może Mała Syrenka? A owoc i część ciała? No pewnie, że jabłko Adama! Tylko nie kombinuj zbyt mocno! Lepiej, żeby ktoś inny wpadł na to samo co ty. Wtedy dostaniesz więcej punktów!

Przygotowanie

Na początku niech każdy z was weźmie jedną kartkę z notatnika i zaopatrzy się w długopis. Następnie wybierzcie po jednej Płytce Słów i jednej kości z każdego koloru, Płytki umieśćcie na środku stołu, a niewykorzystane Kości i Płytki odłóżcie do pudełka. Teraz rzućcie pięcioma kośćmi i dopasujecie każdą z nich do pola na Płytce, zgodnie z kolorem i symbolem. Na końcu umieśćcie klepsydrę obok Płytek Słów. Skojarzenia czas zacząć!

Przebieg gry

Obróćcie klepsydrę i do dzieła! Teraz każdy z was ma 3 minuty, by znaleźć skojarzenia dla każdej z 10 możliwych kombinacji Kości. Żółta Kość znajduje się pod hasłem Woda, a Czerwona pod hasłem Baśnie i legendy. To co, może Mała Syrenka? Jeśli wpadniecie na jakieś skojarzenie, szybko zapiszcie je swojej kartce Notatnika. Kiedy czas dobiegnie końca, sprawdźcie, ile otrzymaliście punktów.

Punktacja i zakończenie

Każdy z was czyta kolejno swoje 10 skojarzeń, następnie dla każdego z nich wszyscy gracze głosują: tak lub nie. Skojarzenia, które uzyskały więcej głosów na tak, zostają dopuszczone, a za każde takie gracz otrzymuje 1 punkt. I teraz najlepsze: jeżeli co najmniej dwóch graczy stworzyło takie samo skojarzenie, każdy z nich otrzymuje za nie aż 2 punkty. Po odczytaniu wszystkich skojarzeń odwróćcie Płytki Słów i rozegrajcie drugą rundę dokładnie w taki sam sposób. Na końcu wygrywa gracz z największą liczbą punktów. Jeżeli jest remis, wygra ten z was, który będzie miał najwięcej Pasujących skojarzeń!

Atuty:

  • Szybka, kolorowa gra imprezowa, bazująca na rzutach kośćmi i przewidywaniu przeciwników;
  • Pięknie wykonane komponenty z customowymi kośćmi na czele, zaprojektowane przez Silly Jellie (Coatl);
  • Spora regrywalność dzięki dwóm zestawom Kości i Płytkom Słów.
Informacje o produkcie
Nr katalogowy

84871

Rodzaj Rodzinne i towarzyskie
Min. liczba graczy 2
Max. liczba graczy 8
Czas gry 20 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 10 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 10 Unikatowych Kostek (2 z każdego koloru)
  • 10 Płytek Słów (2 z każdego koloru)
  • 1 Notatnik
  • 1 Klepsydra (3-minutowa)
  • 1 Instrukcja
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 10 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: